یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

آرشیو خرداد ماه 1400

همه چيز در مورد موم زنبور عسل

بهبود خطاها گوارشي با عسل

۱۳ بازديد

موم زنبور

از مهم‌ترين خواص هاي عسل طبيعي، معالجه اشتباهات گوارشي يا اين كه بهبود اثرات وخيم آن ميباشد. گونه هاي بيماري هاي روده و معده و ديگر بخش هاي سيتم گوارشي، قابل معالجه با عسل مي‌باشند. علاوه بر اين، اثر اساسي عسل، پيشگري از بروز اين بيماري ها ميباشد. به ويژه براي كساني كه در معرض اينگونه بيماري هايي به جهت وراثت، فضا كثيف و... مي‌باشند، مي‌توانند با مصرف روزمره و منظم عسل، در قبال بيماري هاي گوارشي واكسينه شوند. به همين راحتي خويش را در قبال كوليت و جراحت معده و هزاران بيماري ديگر ايمن نمائيد. تنها كافي ميباشد مداومت در مصرف عسل را فراموش نكنيد.
خداحافظي با حساسيت

اكثري از محققان معتقد ميباشند كه به جهت وجود گرده گل بخش اعظمي از گياهان داخل عسل و همينطور شهد آنها، يك كدام از خاصيت عسل، خواص ضد الرژي بودن آن ميباشد. اما بعضي از عسل هاي تك گل، اين خواص را بيشتر از ساير عسل ها با خويش به يار دارا‌هستند كه مي بايست به طور جداازهم به آن پرداخته گردد.
تقويت قواي مغز و روان با عسل

آلزايمر، ام اس، افسردگي و حتي اضطراب و استرس، ناشي از ضعف در مغز و روان شماست. درين در بين، عسل طبيعي هم براي پيشگري از بروز اين بيماري ها و هم براي معالجه آنان اعجاز مي نمايد. نوشيدن آب عسل به طور روزمره سبب ساز تقويت مغز گرديده و استرس روزمره در دنياي مدرن را كاهش ميدهد. ولي بهتر ميباشد از تركيبات ديگري نيز به همدم عسل مصرف شود. معجون هاي عسلي شايسته ترين خوراكي براي تقويت مغز مي باشند.
تقويت قواي جنسي با عسل طبيعي
اقتدار باروري و گرايش جنسي، يكي اشتباهات عموم در ده سال هاي اخير ميباشد. ميل كردن غذاهاي ناسالم و غذاهايي با مزاج سرد، از وسيع ترين كارداران اين قضيه مي‌باشند. بخش اعظمي از پژوهشگران فرنگي بدين فيض رسيده اند كه زوجين نابارور در‌حالتي كه در يك جلوگيري غذايي مطلوب قرار بگيرند و رژيم مغذي و قابل قبولي داشته باشند ،به احتمال زياد مشكلاتي مثل سردمزاجي، ناباروري و... را نخواهند داشت.

حدودا در اكثر رژيم هاي غذايي سفارش گرديده به وسيله پزشكان نوين و طبيبان طب سنتي براي تقويت قواي جنسي و برطرف كردن نازايي و ناباروري، عسل طبيعي وجه مشترك ميباشد. عسل براي معالجه اينگونه مشكلاتي اعجاز مي نمايد. كافي ميباشد شكيبايي داشته باشيد، مداومت به مصرف عسل را شكاف نكنيد و به بهبودي بدون نقص خويش اميدوار باشيد. ولي تناول كردن ژل رويال كه از فراورده هاي زنبور عسل ميباشد نيز قادر است درين فرمان تاثير متعددي داشته باشد.

 

تاثر گرده گل در درمان حساسيت فصلي

۱۳ بازديد

موم زنبور

در واقع بهتر ميباشد تا مكان ممكن گرده گل تحت عنوان يك ماده پيشگري كننده از آلرژي در مواقع گوناگون گزينه به كار گيري قرار گيرد. با اين هم اكنون قبل از بهار مهم‌ترين مجال به كار گيري از گرده گل ميباشد. محققان پيشنهاد مي كنند كه گرده گل در طي سال به شيوه هاي گوناگون گزينه استعمال قرار گيرد تا سطح آلرژي تن نسبت به گرده هاي دور از هم در هوا كاهش يافته و در فيض قابليت و امكان بروز آلرژي هاي فصلي كمتر گردد.
به صورت كلي بهتر ميباشد از گرده گل به شيوه هاي متفاوت در حين سال به كار گيري فرماييد. از جمله ميتوانيد از گرده گل تحت عنوان يك ماده انرژي زا به خواسته تامين انرژي روزمره استعمال فرمائيد. همينطور هر هفته يك ناشتايي خويش را به مصرف گرده گل تخصيص دهيد. ولي ناگفته نماند كه استعمال زياد از حد از گرد گل قادر است تن را در قبال آن مقاومت كرده و ديگر خواص ضد حساسيتي اين ماده از در ميان خواهد رفت.

طرز به كار گيري از گرده گل براي كاهش آلرژي فصلي

شيوه هاي مختلفي براي كاهش آلرژي فصلي با به كار گيري از گرده گل وجود داراست. با اين حالا بهتر ميباشد تا مكان ممكن از گرده به طور خوراكي و آن هم به طور معمولي به كارگيري فرماييد. شايسته ترين چاره جويدن گرده گل ميباشد كه خيلي شل با بزاق دهن شما مخلوط گرديده و اثردهي سريعي خواهد داشت. با اين حالا ميتوانيد به مكان جويدن، آن را در آب يا اين كه شربت عسل طبيعي حل كرده و تمايل فرماييد. به كارگيري در سالاد و دسر و طبخ اشكال غذاها نيز آيتم خير براي كاهش آلرژي هاي متعدد با به كارگيري از گرده گل خواهد بود. با اين هم اكنون طرز هاي معمولي خيس كوشش بهتري دارااست.
مسلما يكي شايسته ترين معالجه ها براي معالجه آلرژي فصلي به طور طبيعي مصرف گرده گل ميباشد. صرفا كافي ميباشد به‌اين نوع معالجه ايمان داشته باشيد و به طور منظم آن را مصرف فرمائيد. مطمئن باشيد كه مصرف گرده گل خيلي سريع آلرژي هاي فصلي شمارا كاهش مي‌دهد. كافي ميباشد طاقت داشته باشيد و به‌اين زودي نااميد نشويد.

ولي ناگفته نماند كه به كارگيري به طور همزمان از گرده گل و مواد شيميايي نيز ميتواند مفيد واقع خواهد شد. در صورتي‌كه اعتقاد بي نقص بدين طريق براي برطرف كردن آلرژي فصلي نداريد، عملكرد نمائيد از هر دو شيوه در كنار يكديگر به كار گيري فرمائيد تا نتيجه ها بهتري كسب نمائيد. البته فراموش نكنيد كه نحوه هاي شيميايي عموما مضرات متعددي براي تن شما به ياور خواهند داشت.
در صورتي‌كه تجربه اي در زمينه‌ي به كار گيري از گرده گل و برطرف شدن آلرژي فصلي داريد، مسلما با ما از روش ايده ها همين نوشته‌ي علمي بين بگذاريد. تجربيات شما قادر است به تمامي ما ياري دهد تا معالجه آلرژي فصلي با گرده گل را به شايسته ترين نحو ممكن اعمال دهيم. علاوه بر اين ميتوانيد از تجربيات ساير افراد نيز در نصيب نظرها همين مقاله استعمال فرماييد.