یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

برخی از کاربردهای مورد علاقه خود از موم زنبور عسل

۶ بازديد
موم زنبور
در این پست، تیم Beepods برخی از کاربردهای مورد علاقه خود از موم زنبور عسل را به اشتراک می گذارد. در یک کندو با تهویه بالا، موم بیشتری تولید می شود و به مرور زمان باید خارج شود. در اینجا 10 بهترین استفاده ما از موم زنبور عسل و برخی از دستور العمل های مورد علاقه ما آورده شده است.

موم زنبور عسل یک ماده طبیعی قوی است که برای بهبود زندگی ما استفاده می شود. کتاب هایی در مورد کاربردهای آن نوشته شده است و مورخان آثار و مکان هایی را کشف کرده اند که اثربخشی موم زنبور عسل را در طول تاریخ نشان می دهد.

موم زنبور عسل در یک کلنی در طول مراحل رشد فصل تولید می شود تا اطمینان حاصل شود که مقدار زیادی انبار و شانه برای پرورش بچه وجود دارد. زمانی که فصل منابع کمتری مانند شهد برای کندو فراهم می کند، تولید کند می شود. موم زنبور عسل در غدد مومی زنبور عسل تولید می شود که به طور کامل در زنبورهای کارگر 12 تا 18 روزه رشد می کند. با افزایش سن زنبورها، غدد مومی فعالیت خود را کاهش می دهند. با این حال، در شرایط اضطراری، سنتز موم می تواند دوباره فعال شود.

تشکیل موم توسط کربوهیدرات ها تامین می شود. مطالعات نشان می دهد که بسته به قدرت کلنی، نسبت قند به موم می تواند به طور چشمگیری متفاوت باشد. ترکیب شیمیایی موم زنبور عسل یک جامد محلول در چربی است. این ترکیبی از اسیدهای چرب با زنجیره بلند و انواع بیش از 284 ترکیب مختلف است که زنبورها در طبیعت به دست می آورند. بسیاری از اینها شناسایی نشده اند، اما واضح است که طبیعت محلول در چربی هر چیزی را که زنبورها وارد کندو می کنند جذب می کند. این بدان معنی است که درک منشاء موم زنبور عسل هنگام تهیه محصول ضروری است.
اگر در حال توسعه محصولات تجاری خود برای فروش هستید، مطمئن باشید که تا حد امکان نزدیک به موم ارگانیک می‌خرید. به منظور داشتن گواهی ارگانیک، مواد شیمیایی را نمی توان در زمین در فاصله 3 مایلی کندو استفاده کرد. حتی در این صورت، ما می دانیم که زنبورها برای یافتن غذا و آب تا 7 مایل سفر می کنند و در صورت محدود بودن منابع ممکن است تا 9 مایل هم پرواز کنند. ارزش وقت گذاشتن برای تحقیق در مورد منبع خود را دارد تا با کیفیت ترین و سالم ترین محصولات حتی برای شما و خانواده تان تولید کنید.

در اینجا برخی از کاربردهای مورد علاقه تیم Beepods از موم وجود دارد:

1. مرهم و مرهم
در Beepods، یکی از موارد مورد علاقه ما از موم زنبور عسل یک عنصر کلیدی در Bee Better Butter است. موم برای اطمینان از اینکه مومیایی ها و مرهم ها خراب نمی شوند بسیار مهم است. خواص ضد میکروبی موم و اکثر محصولات کندو، موم را به ماده ای عالی برای کمک به جلوگیری از فساد یا ترش شدن هر یک از محصولات ما تبدیل می کند. ما سایر مواد طبیعی و روغن های طبیعی را اضافه می کنیم که خواص اولیه موم را می گیرند و قدرت زنبورها را افزایش می دهند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.