یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

درمان خانگی برای ناراحتی معده

همه چيز در مورد موم زنبور عسل

درمان خانگی برای ناراحتی معده

۶ بازديد

موم زنبور
درمان خانگی برای ناراحتی معده شماره 1 – سرکه سیب (ACV)
وقتی نوبت به درمان‌های خانگی می‌رسد، سرکه سیب باید در صدر فهرست قرار گیرد و تقریباً برای همه چیز «به سراغ» بروید. برای سوء هاضمه، بیشتر افراد یک شات ACV (تقریباً 1 قاشق چایخوری تا 1 قاشق غذاخوری) را در یک لیوان آب با دمای اتاق قرار می دهند و آن را می نوشند. بعضی ها کمی عسل اضافه می کنند تا طعم آن ملایم شود. با افزایش سن، اکثر ما اسید معده کمتری تولید می کنیم که هضم را مختل می کند. کمی اسید اضافی به حرکت مجدد همه چیز کمک می کند.

شماره 2 - عسل خام
عسل خام حاوی آنزیم های دیاستاز، اینورتاز، کاتالاز، گلوکز اکسیداز، اسید فسفاتاز و اینولاز است که به هضم و جذب کمک می کند. برای اطلاعات بیشتر به «عسل خام و آنزیم ها» مراجعه کنید.

عسل همچنین باکتری E coli را مهار می کند. یک قاشق را به تنهایی برای سوء هاضمه مصرف کنید یا با نوشیدنی ACV خود ترکیب کنید. (به یاد داشته باشید - عسل خام فعال ترین آنزیم ها را خواهد داشت).

شماره 3 - پاپایا
میوه پاپایا یا کپسول آنزیم پاپایا هر دو در کمک به هضم غذا موثر هستند. پاپایا حاوی آنزیم های پاپائین و کیموپاپائین است که شبیه آنزیم های گوارشی هستند. پاپائین در بسیاری از نرم کننده های گوشت تجاری استفاده می شود زیرا به تجزیه پروتئین ها کمک می کند. از مقداری پاپایای تازه لذت ببرید یا مقداری کپسول آنزیم پاپایا مصرف کنید، اما از پاپایای خشک شده انتظار نتایج مشابه را نداشته باشید. پاپایای خشک احتمالاً دارای آنزیم های لازم کم است، زیرا به گرما حساس هستند. به دنبال پاپایای ارگانیک باشید، زیرا بسیاری از محصول پاپایا (تقریباً 80٪) از محصول پاپایا از نظر ژنتیکی اصلاح شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.